کودک خلاق

آشتی با کتاب!

1392/4/25 7:14
1,619 بازدید
اشتراک گذاری

کتاب

با کتاب خو بگیر                    یاری از او بگیر

دیروز یکی از دوستان خوب این وبلاگ،برایم نظری گذاشته بود، به ذهنم رسید شاید مفید فایده باشد اگر آن را یک پست کنم:

چشمکسلام خاله جون از وبلاگ قشنگ و کاربردیتون ممنونم. خاله میخواستم بگم دختر من سه ماهشه تو یه بخشی از مطالبتون خوندم که از دو ماهگی برا سید مسیحا کتاب میخوندین. میخواستم بپرسم چه کتابایی و چه موقع هایی براش میخوندین؟ میشه چندتا کتاب معرفی کنید؟من هم خیلی دوست دارم بتونم بچم رو مثل شما خلاق تربیت کنم. اگه جوابم رو بدین ممنون میشم.


چشمکمامان حلمای گل، سلام؛ از ابراز محبتتون ممنونم. 
نشان دادن کتاب هایی با تصاویر جذاب و خوشرنگ و لعاب بسیار موثر اند که معمولا این ویژگی در کتاب ها ی انتشارات براق، تولد و... وجود دارند به خصوص نقاشی های خانم الهه ارکیا خیلی کودک پسند هستند. 
در مورد زمان کتاب خواندنی هم؛ هر زمانی که مادر و کودک در شرایط خوب جسمی، عاطفی و روحی خوبی باشند زمان مناسبی خواهد بود 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد