کودک خلاق

از ماست که بر ماست!

1392/10/24 19:21
1,667 بازدید
اشتراک گذاری

 

چشمکدیروز اولین اجرای نمایش «خونه کی از همه محکم تره؟» بود .برایم بامزه بود که تکه کلام هایم را از زبان سید مسیحا می شنیدم:

آخساعت سه و نیم بود و قرار بود ساعت چهار و نیم اجرای اصلی باشد؛دلم شور می زد و دلم می خواست یک بار دیگر قبل از اجرای اصلی ،نمایش تمرین شود؛توی همین گیر و دار های درونی بودم که صدای پسرانه کوچولویی به گوشم رسید:

سید مسیحا:«خانوما ساعت دو و نیمه!! یه بار دیگه تمرینو نرفتینا!!»نیشخند

چشمکنمی دانم از کجا می دانست که من می خواهم همین را بگویم!

خندهنیمه شب از خواب بیدار شد، به او گفتم:

(ببخشید گلاب به روتون)«می خوای یه سر، بری دستشویی؟»

سید:«مامانی،حالا با هم در موردش صحبت می کنیم!!»

بنیاد سفینه



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد