کودک خلاق

خداخیرش بده!

1392/12/7 10:06
347 بازدید
اشتراک گذاری

 

متفکرکاش از خدا چیز بیشتری می خواستم!!

تشویقگاهی وقت ها یک کار به ظاهر کوچک آن قدر تاثیر گذار و بزرگ است که کلی دعای خیر به همراه دارد.

چشمکمن و سید مسیحا منتظر آژانس بودیم، پلاستیک زباله ها را آورده بودم تا به داخل سطل بیندازم.

تشویقآقای پیرمردی، زباله به دست از کنار ما رد شد،چند پله پایین رفت ولی دوباره برگشت و به من وسید نگاه کردو گفت:«دخترم، پلاستیک زباله رو بده من می اندازم داخل سطل!!»

تعجباز من انکار و از او اصرار!

تشویقخیلی جا خورده بودم دائم زیر لب می گفتم:«خدا خیرش بده،هر حاجتی که داره خدا بهش بده...»

متفکرآن روز ظهر توی مسجد، سید موقع خداحافظی با پسری که با او دوست شده بود می گفت:«محمد،خدا خیرت بده!، خدا خیرت بده!!!»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سید
6 اسفند 92 17:59
رفتار بچه‌ها آیینه‌ی رفتار ما پدرومادرهاست!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد