کودک خلاق

تولد زمین

1393/6/30 9:51
924 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام همراهان عزیز و گرانقدر و همیشگی

                                                 

فردا   25 ذی القعده روز دحوالارض نامگذاری شده و این روز اعمال خاصی داره که خیلی ثواب داره مثل روزه، نماز، غسل و ......

هرکدوم توفیق پیدا کردین ما رو هم دعا کنید.

کلی با خودم کلنجار رفتم که چه جوری می شه  دحو الأرض رو به بچه ها توضیح داد؟؟

کلی اینترنت رو زیر و رو کردم  ولی خبری نبود از زبانی کودکانه برای تفسیر دحو الأرض.

آخرش خودم دست به کار شدم و یه شعر سرودم امیدوارم به یاریه خدا کاربردی و مفید باشه.

 

این زمین رنگارنگ        پر از گل های قشنگ

  کِی اومده به دنیا            کی می دونه بچه ها؟؟

بیست و پنج ذیقعده         زمین به دنیا اومد

تولدش شد و اون            از زیر آب در اومد

زمین از زیر کعبه          خاکش زده جوونه

تا که بشه یه روزی       گهواره ی زمونه

سال های بعد همون روز      اومده اند به دنیا       دو پیامبر خدا    

حضرت ابراهیمُ  (سلام الله علیه)   یکی حضرت عیسی (سلام الله علیه)

چه جشن با شکوهی برپا شده بچه ها

تولد هر سه تا، مبارکه غنچه ها

بیاین که با هم بگیم شکر خدای دانا

    شاعر و تهیه و تنظیم: ساجده طالبی     

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد