کودک خلاق

صاحب خانه ها (2)

1391/12/17 0:33
342 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی


اظهار محبت:

باز هم میهمان نظرهای ارزشمند صاحب خانه های وبلاگ سید مسیحا هستیم؛ تشریف بیاورید داخل؛ دم در خوب نیست:

 

هوراخیلی خوبه که سلیقه بچه هامونو بدونیم
رنگ، گل، اسم، غذا، طعم و مزه، بازی و ورزش، کارتون، عکس و طرح، حیوانات، سرگرمی،و...
ایده جالبی بود(سلیقه سنجابکی)
من برای بچه م سعی میکنم اجرا کنم
شمام لطفا بیشتر از ایده هاتون بذارین
برای من و کسایی که وبلاگ سیدمسیحا رو بهشون معرفی کردم، الهام بخشه
این وبلاگ یه جورایی شده وبلاگ آموزشی ما
ممنون

هوراسلام
وبلاگ سيد مسيحا، هم آموزنده س و هم بامزه؛
من كه هر وقت حوصله‌م سر ميره بهش سر ميزنم؛
دم مامان سيد گرم
من كه خيلي دلم ميخواست مثل مامان سيد، هم اين ذوق و سليقه رو داشتم، و هم اينقد ميتونستم براي بچه‌م وقت بذارم!
وب‌لاگ شما به من دلگرمي ميده؛
اين دلگرمي رو گرمترش كنيد لطفاً.
ممنونم
ماندگار

هوراسلام
خیلی خیلیییی ممنون
چقدر کار قشنگیه(جشن محمد رسول الله)
واقعا لذت بردم
خدا خیرتون بده
لطفا این کارا رو بیشتر خبر بدید
فکر کنم وبلاگتون بتونه یه وبلاگ نمونه و مرجع بشه
من خیلی وبلاگ دیدم
اما این بیشتر از همه شون به دلم چسبیده
به خیلیها هم معرفیش کردم
لطفا بیشتر و بهتر ادامه بدید
بازم ممنون
راستی خوشحال شدم که راجع به جشن میخواید بیشتر مطلب بذارید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد