کودک خلاق

«نه » به اندازه!

1391/12/27 6:01
791 بازدید
اشتراک گذاری

لاک پشت


متفکرمامان بزرگم همیشه می گویند:«خیلی مهمه که به اندازه به کودکمان نه بگوییم و اونا رو بمبارون نکنیم؛ تا «نه »هامون ارزش داشته باشه.»

متفکردلش لاک پشت می خواست کلاَ عاشق جک وجانور است ولی من خیلی دوست ندارم حیوانی داشته باشم صرفاَ در حد دیدن و غذا دادن.

متفکربهش اجازه دادم، سید و بابا جونش دوتا لاک پشت خریدند.

متفکرمن وسید هم ظرف لاک پشت را با کاغذ رنگی یک برکه کردیم. الآن سید مسیحا خیلی خوشحال است.

لاک پشت2

 

متفکرالبته این راهم بگویم خرید لاک پشت به 2 شرط بود:

1-دست نزدن به لاک پشت ها(خدا وکیلی رعایت کرده.)

2-خوش اخلاقیلاکی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماندگار
28 اسفند 91 10:09
سلام بر مامان خلاق و سیدمسیحای بااخلاق! بالاخره بعد از چندروز دوباره تونستم به وبلاگی که شده یه بخش مهم از زندگیم، سر بزنم؛ خدا یا شکرت مامان سید ممنون سید کوچولو میبوسمت ایشالا که قدر مادرت با این همه زحمت و دقت و کارای تربیتی جالب و فوق العاده رو بدونی. من که خیلی ازشون یاد میگیرم برای من و بچه م هم خیلی دعا کنید ممنون ماندگار
ماندگار
28 اسفند 91 10:16
مامان عزیز سید عزیز میخواستم پیشنهاد بدم که شما با این همه ایده خوب و جالب و به روز و کاربردی توی زمینه تربیت کودک، کتاب بنویسید؛ البته بعد که با چند نفر هم مطرح کردم و مشورت کردم و وبلاگ رو بهشون معرفی کردم، همه گفتن همینطوری و توی وبلاگ، جذابیتش بیشتر و به روز تره؛ تازه رایگان هم که هست و تعداد بیشتری میتونن استفاده کنن. فقط میخواستم بپرسم که آیا رشته تحصیلی شما روانشناسی یا علوم تربیتی یا یه چیزی توی همین مایه هاست؟! میشه کتاب یا سایت مفید برای نوروز معرفی کنید و پیشنهاد بدید؟! لطفا سایتها و کتاب های پیشنهادی برای مطالعه در نوروز رو یک پست بکنید؛ حتما خیلی مفید و جذاب و پربیننده میشه ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد