کودک خلاق

دنیای امروز و انتخاب ما!

1392/1/18 15:07
334 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی


عزیزی میگفت:« دنیای امروز مثل پله برقی می ماند که باسرعت به سمت پایین حرکت می کند و تو قصد بالا رفتن از آن را داری،خیلی هم که تلاش میکنی نهایتا سرجایت در جا می زنی.»

پرستیژ، پز دادن، با کلاس بودن و یا ظاهرا پیشرفت یا بچه داری با همه ی سختی هایش ولی در عین حال شیرین بودن؛

داشتن یا نداشتن مسأله این است؟

سن ازدواج بالا، سن بچه داری چند پله بالا تر، تک فرزندی، گسست نسلی، حال وحوصله نداشتن برای چک و چونه کردن با بچه ها، خانه ی سالمندان، افسردگی و آلزایمر و.....

کدامیک، مسأله این است؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماندگار
19 فروردین 92 7:17
سلام
سید خان و مامان جان!
فکر نکنید من بی معرفت شدم ها!
اینترنت اشکم رو در آورده و حال و حوصله سرزدن رو ازم گرفته؛ وگرنه من هر بار به اینترنت سر میزنم، حتماً میام سراغ کودک خلاق!
راستی این مطلبتون، چقدر تحلیلش سخته؛ یعنی میدونید هم قبول دارم که پرستیژ خیلی مؤثره، و هم دلایل زیاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی، و... توی اون مؤثره.
لطفا نظرتون رو بیشتر و شفاف تر توضیح بدید.

بازم میگم که با اصلش خیلی خیلی موافقما!
ممنون


مامان مهربون سلام من هم برای مطلب گذاشتن اشکم درمیآید. از این که با این سرعت پایین هم مارا فراموش نمی کنید خیلی خیلی ممنونم.من هم قبول دارم که عوامل زیادی تاثیر دارد من با این که بچه داری یک کار بی ارزش، بی کلاس و...در ذهن جوان ها جا دارد می افتد مشکل دارم در صورتی که این کار می تواند قشنگ ترین پر ارزش ترین، لذت بخش ترین و رشد دهنده ترین کار دنیا باشد.
باز هم از حسن توجه و دقت نظر شما هستم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد