کودک خلاق

هیئت کودکان

1392/1/25 12:53
1,196 بازدید
اشتراک گذاری

هیئت کودکان

دیروز با سید مسیحا و بچه های مهد (آخه من مربی مهد کودک هستم.) یک هیئت کودکان راه انداختیم و توی مهد می چرخیدیم و سینه می زدیم و این شعر را میخواندیم:

فاطمه دختر نبی                                                     همسر و یاور علی

عطر گل محمدی                                                     نور دو چشمان نبی

سختی کشید تو زندگی                                            به جرم یاری علی

مادر فاطمه(4)

(این قسمت آخر سینه زنی ریتم تند پیدا میکند.)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماندگار
26 فروردین 92 10:22
سلام خانوم مربی
هیأت کودکان رو من هم چند بار راه انداختم؛
خیلی خوب جواب میده.
ای کاش واقعاً هیأت های ما هم تخصصی میشد. یعنی هیأت مخصوص کودکان، مخصوص نوجوانان، و... می داشتیم که متناسب با سطح و درک و فهم مخاطب، سخنرانی و برنامه های مناسب براشون اجرا میشد.
لطفا اگه ایده یا تجربه برگزاری هیأت کودکان، به طور خاص دارید و همچنین برنامه ها و کارهاتون رو هم توضیح بدید.
ممنون

سلام دوست خوبم من فکر می کنم نمایش محور خوب جواب می دهد ما معمولا یک نمایش کاربردی و قابل فهم طراحی می کنیم که در وبلاگ سفینه می گذاریم به وبلاگ تجربه های قرآنی هم که لینکش تو این وبلاگ هم هست سر بزنید آن جا هم چیزهای خوبی پیدا می کنید.
مدرسه ی مامان ها
1 تیر 92 9:02
باید شغل شیرین ولذت بخشی باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد