کودک خلاق

روش های ابداعی برقراری ارتباط مؤثر با کودکان(1)

1392/1/28 16:47
515 بازدید
اشتراک گذاری

برف بازی

از امروز به یک مهد کودک جدید هم می رویم از قبل فکر می کردم که چه جوری با بچه ها ارتباط برقرار کنم، ایده خیلی خاصی به ذهنم نرسیده بود.گریه

امروز طبیعتا بعضی از بچه ها غریبگی میکردند و از مامان هایشان جدا نمیشدند. کتاب هایی که با خودم برده بودم را ورقی زدم  عکس یکی از کتاب ها برف بود، ناگهان فکری به ذهنم جرقه زد؛ برف بازی!چشمک

شروع کردم به درست کردن گلوله های برفی خیالی و بچه ها را با خودم همراه کردم و مثلا هر گلوله ای که به سر و صورتم می خورد کلی جیغ و فریاد می کردم. کلاس پر شده بود از خنده و شادی، خندههیچ بچه ای دیگر پیش مادرش نبود همه در حال خنده و بازی و درست کردن گلوله های برفی خیالی بودند.

برای خودم تجربه ی بسیار جالب، نو و هیجان انگیزی بود که بلافاصله آن را یادداشت کردم، امیدوارم برای شما دوست خوب هم جالب بوده باشد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماندگار
28 فروردین 92 17:43
سلام منم وسط شکوفه باران بهار، دلم برف بازی خواست. بچه ها (و از جمله بچه من)، عاشق هیجان و بازی و خلاقیتند. و این ایده شما، هر سه تا را داشته. به نظرم حتی آدم بزرگها هم از این کارها خوششان می آید. آنها هم به هیجان و بازی و خلاقیت، نیاز دارند.
ماندگار
1 اردیبهشت 92 13:49
سلام خانومي پس چي شد؟ ما منتظريم.......
مدرسه ی مامان ها
1 تیر 92 9:00
یعنی شما مربی مهد کودک هستید؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد