کودک خلاق

سرگرمی!

1392/2/13 19:33
473 بازدید
اشتراک گذاری

جغد

قلب «ابرها رو نگاه کن! ببین هر کدوم چه شکلی هستن؟»

قلب «انگشت هات رو نگاه کن! بزرگتره بابای خانواده اس.کنار بابا هم مامان خانواده اس و سه تا انگشت دیگه هم خواهر و برادرند و دارن با هم بازی می کنن....»

قلب «خوب، حالا صدای کلاغ رو در بیاور، صدای آمبولانس، تلفن و....»

سید مسیحا توی ماشین خیلی حوصله اش سر می رود، به خصوص توی ترافیک و مسیرهای طولانی ناراحت و دائم می پرسد:«کی می رسیم؟چقدر دیگه مونده؟»

ما این جوری سرگرمش می کنیم. اگر شما هم پیشنهادی دارید خوشحال می شویم برایمان بنویسید، منتظریم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مدرسه ی مامان ها
1 تیر 92 8:52
سلام مامان عزیز خوب هستید؟ وبلاگتون و مطالب کوتاه و جالبی که نوشتید خیلی قشنگ و خواندنی بودند از آخرین مطلبتون تا اینجا رو یکسره خوندم و دلم نیومد در جواب سئوال این پستتون سکوت کنم. یکسری شعرهای انگشتی هست که بچه ها خیلی دوست دارن و می تونید از اونها استفاده کنید مثل پنج زنبور: اولی گفت ما زنبوریم ویز ویز ویز دومی گفت نیش میزنیم جیز جیز جیز سومی گفت مینشینیم روی گل چهارمی گفت چی بهتر از بوی گل انگشت شست گفت که بابا شیره ی گل شیرینه اون عسلی که بچه ها دوست میدارن همینه یا اولی گفت یک و دو و سه دومی گفت باهم میریم به مدرسه سومی گفت حیف که معلم نداریم چهارمی گفت کتاب میخوایم از کجا دفتر بیاریم انگشت شست گفت کف دست کتابه حالا منم معلمم درسمونم حسابه و انواع دیگری از این شعرها که می تونید تعدادیش رو در مدرسه ی مامان ها ببینید امیدواریم سیدمسیحا جان ازشون خوشش بیاد و لحظات شاد و مفرحی رو براش داشته باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد