کودک خلاق

نکته علمي!

1392/3/17 10:58
691 بازدید
اشتراک گذاری

قورباغه

لبخند دم برکه ايستاده بود.

لبخند انگار 20 تا قورباغه جشن تولد گرفته بودند. فکر کنم سيد مسيحا هم در حال کشف اين که تولد کدوم قورباغه است، هر کدوم از قورباغه ها رو يکباري نوازش کرده بود و حرف بزرگترها تو گوشش بدهکار نبود!گریه

لبخند ناگهان پسر بچه اي فرشته نجات ما شد. سيد در حالي که ميدويد مي گفت:

«مامان دون (جون) نکته علمي!، اين آقا پسره به من گفت به قورباغه ها دست نزن. بعضي هاشون سمي هستند.»

لبخند انگار بچه ها خيلي وقت ها حرف يکديگر را بهتر مي فهمند و يک راه انتقال پيام، از زبان بچه ها به همديگر گفتن است.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماندگار
18 خرداد 92 22:43
سلام
ببخشید که چند وقتی تأخیر دارم
امان از مشغله و سرعت کم اینترنت و...
امان از تنبلی
و شکر خدا به خاطر نعمتهای بی نهایتش؛
ما بنده ها خیلی ناشکریم.
یکی از همین نعمتهایشمار خدا، دوستان خوب و فضاهای خوب دوستانه است.
وبلاگ سید مسیحا هم برای من یک نعمت الهی است
از وقتی با آن آشنا شده ام، رابطه ام با همسر و فرزندم بهتر شده.
خدا را شاکرم
از شما هم ممنونم

سلام دوست خوبم، من هم خیلی خیلی دلم برای شما تنگ شده بود. اگر ایمیلتون را ارسال کنید می شود بیشتر با هم در ارتباط باشیم و این مصاحبت برای من ارزشمند و شیرین خواهد بود.
ممنونم.
علت این دلبستگی شدیدم، قدردانی از این نعمت بزرگ است.
خدا به شما نعمت و برکت و سلامتی بیشتر بدهد.
ممنون


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد