کودک خلاق

تولد با تم عمو عباس(ع)!

1392/6/4 8:08
442 بازدید
اشتراک گذاری

عمو عباس

تشویق از دیشب تا حالا یک فکری به ذهنم رسیده که دلم می خواهد هر چه زود تر اجرایی و عملیاتی اش کنم، شما هم اگر ایده ی خوب یا عکس مناسب یا ... به ذهنتون رسید لطفاَ دریغ نکنید.

تعجبشنیدید که میگویند فلان موسسه دیزاین تولد بچه را با فلان تم(پو، میکی موس، بن تن و...) با قیمت های سر به فلک کشیده اجرا می کنه؟

قلب می خواهم تولد سید مسیحا با تم عمو عباس را اجرا کنم:یک کیک بپزم به شکل مشک، یک عکس خوشگل از حضرت ابالفضل(ع) پلات بگیرم و لمینت کنم که زیر آن نوشته شده باشد:«سید مسیحا جان تولدت مبارک!»،  به مهمان کوچولو ها چفیه و سربند «یا ابا الفضل(ع)» داده بشود، یک لباس سبزی که همیشه تو ذهن سید کوچولو هست را بدم خیاط بدوزد برایش.

قلب روی بسته های میوه همان شکل عمو عباس(ع) زده بشود تا تداعی کننده هر چه بیشتر عمو عباس(ع) برای بچه ها باشد.

قلب یادگاری که مهمان کوچولو ها با خود از جشن می برند،یک مشک یا یک کوزه آب کوچک باشد.

قلب یک مسابقه دو، که قراره مهمانان یا همان عمو عباس های کوچولو از چشمه برای بچه های امام حسین(ع) آب بیاورند، نیز می تواند جشن تولد را هیجان انگیز تر کند!

 چشمکتوی مهد کودک هم می گیرم( ان شاء الله) که بچه های بیشتری استفاده ببرند.

 تشویق ان شاء الله جشنی می شود که خود عمو عباس هم قدم تویش می گذارند.

خواهد آمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

محمدرضاطالبی
5 شهریور 92 20:22
بنده از وقتی که کمی بزرگتر شدم یا حداقل از زمانی که حس بزرگی به من دست داده همواره در فکر این بودم که چه جوری میشه یه مفهوم دینی رو در قالب کارهایی کودکانه اما با مفهومی وسیع به کودک انتقال داد. به همین دلیل این کار شما اگر به منصه ظهور برسه خیلی برای من جالبه. پس برای مشاهده نتیجه کارتون باز هم سر میزنم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد