کودک خلاق

«جشن»

1391/12/11 15:11
281 بازدید
اشتراک گذاری

عبادت

امروز سید مسیحا جشن باشکوه «محمد رسول الله » را دارد؛ همه چیز آماده است؛ کادویی که به انتخاب خودش تهیه شده، جانماز آبی و خوشگلش، دوربین فیلم برداری وکلی ایده برای خوش گذشتن و به یادماندنی تر شدن جشن.

7ماه و 20 روز پیش هم ( البته قمری) جشن« لا اله الا الله » داشت حتما می پرسید یعنی چه؟

در حدیث از معصوم است که می فرمایند:«چون طفل به 3 سال قمری رسید 7بار رو به قبله « لا اله الا الله» بگوید (و دیگر به او چیز دیگری یاد ندهید) تا به 3 سال و 7 ماه و 20 روز برسد آن گاه رو به قبله 7بار «محمد رسول الله » بگوید و در 4 سال قمری رو به قبله 7بار  « صل الله علی محمد و آله» بگوید.»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماندگار
9 اسفند 91 11:23
سلام
عجب ایده جالبی بود!
تا حالا نشنیده بودم
ایده خودتون بوده؟!!!
البته اینقد از شیرین کاریها و خلاقیت های سید کوچولو گفته بودید، الآن معلوم میشه که مامانش خلاق تر و با اخلاق تره.
تو رو خدا اگه بازم از این ایده ها دارید، بگید و تو وبلاگتون بذارید
من هر موقع بتونم سر میزنم
به چند نفر از دوستا و معلما و مادر و پدرا هم وبلاگتون رو توصیه کردم
اونا هم خوششون اومده و مشتری شدن
ایده هاتون ناب و جالبه


سلام خانم یا آقای ماندگار
ممنون از لطفتون
بله ایده های خودمونه
شما محبت میکنید که تبلیغ میکنید
ایشالا که این ایده ها، مفید و جذاب و به روز باشه و قابل استفاده برای بقیه
راستی میتونید به سایت سفینه که توی همین وبلاگ هم آیکنش هست، مراجعه کنید؛ نمونه جشنهای مذهبی برای کودکان و فعالیت های مناسبی توش معرفی شده.
ماندگار
9 اسفند 91 11:36
سلام
من ایده شما رو برای خیلیا تعریف کردم و همه خوششون اومد
با توجه به خلاقیت و دقتی که شما دارید، حتما توی برگزاری جشن هم ایده های خوبی دارید
لطفا در مورد خود برگزاری جشن و ایده ها و کارهایی که کردید و خاطراتش هم چندتا پست بذارید
مطمئنا اونها هم مفیده
توی فرهنگسازی هم مؤثره
من شدم مبلغ وبلاگ شما
و تبلیغ این وبلاگ خوب رو هم با افتخار انجام میدم
فکر کنم تعداد بازدیدها خودش شاخص خوبی باشه
اگه فعالتر بشید، بهتر هم میشه


سلام خانم یا آقای ماندگار
ممنون از لطفتون
بله ایده های خودمونه
شما محبت میکنید که تبلیغ میکنید
ایشالا که این ایده ها، مفید و جذاب و به روز باشه و قابل استفاده برای بقیه
راستی میتونید به سایت سفینه که توی همین وبلاگ هم آیکنش هست، مراجعه کنید؛ نمونه جشنهای مذهبی برای کودکان و فعالیت های مناسبی توش معرفی شده.
yas
9 اسفند 91 21:08
به نظرم واقعا کار قشنگ و به یاد موندنیه، خدا کنه روزی برسه که همه بچه های شیعه این تجربه رو داشته باشند. تداعی مسائل مذهبی با شادی بهترین راه تربیت دینی بچه ها بخصوص در سنین پایین هست.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد