کودک خلاق

جشن محمد رسول الله(ص) 2

1391/12/11 15:08
1,217 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب یه بنده کوچولوی خدا، که تازه 3 سال و 7 ماه و 20 روزش شده بود (قمری)، وضو گرفت (البته یه آب بازی کودکانه بود، که مطمئنم از شیرین ترین وضوهای دنیاست)، توی یه سجاده آبی کودکانه، رو به قبله نشست و 7 بار گفت: «محمد رسول الله».

جشن محمد رسول الله2

جای همه خالی، عطر گل محمدی(ص)، صدای بال فرشته ها، یک دنیا آرزوی خوب و دعای خیر مادر و پدر و مادر بزرگ و اقوام، و چند تا جایزه که انتخاب خود سید مسیحا بود، خانه مادر بزرگ و پدر بزرگ را از فرش به عرش برد.

جای همه خالی!

فکر کنم فرشته ها، منتظر جشن «لا اله الا الله»، «محمد رسول الله» و «صل الله علي محمد و آله» همه کوچولوهای این عالم باشند.....

بازم از این جشن خواهیم گفت؛ انشاالله.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماندگار
10 اسفند 91 16:11
سلام خیلی خیلیییی ممنون چقدر کار قشنگیه واقعا لذت بردم خدا خیرتون بده لطفا این کارا رو بیشتر خبر بدید فکر کنم وبلاگتون بتونه یه وبلاگ نمونه و مرجع بشه من خیلی وبلاگ دیدم اما این بیشتر از همه شون به دلم چسبیده به خیلیها هم معرفیش کردم لطفا بیشتر و بهتر ادامه بدید بازم ممنون راستی خوشحال شدم که راجع به جشن میخواید بیشتر مطلب بذارید......
عمو احسان
12 اسفند 91 15:18
آفرین به سید مسیحای عزیز خدا حافظت باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد