کودک خلاق

الاعمال بالنیات

1393/4/10 14:38
781 بازدید
اشتراک گذاری


 

چه قدر برایم قشنگ است لحظات بازی پدر و پسر.

نمی دانم با بازی کشورها که شبیه «بازی یه مرغ دارم روزی چند تا تخم می کند» آشنا هستید یا نه؟

هرکس نام کشوری را انتخاب می کند مثلا:ایران،ایتالیا و آلمان.

نفر اول که کشور ایران است می گوید:از ایران رفتم ایتالیا.کسی که کشور ایتالیا را انتخاب کرده است باید بلافاصله جواب بدهد و بگوید:از ایتالیا رفتم به فلان کشور و بازی همین طور ادامه پیدا می کند.

این بار سید مسیحا بازی را به طور خلاقانه ای عوض کرد:

از ایران رفتم ایتالیا،از ایتالیارفتم کربلا،از کربلا رفتم سوریه، از سوریه رفتم مکه، از مکه رفتم بین الحرمین، از بین الحرمین رفتم مدینه، از مدینه رفتم کاظمین،از کاظمین رفتم سامراء،از سامراء رفتم مشهدو...

اشک از گوشه ی چشمانم جاری شد.

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله سمیه
12 تیر 93 11:51
سلام عزیزم کدستاره را در قسمت کد تنظیم وبلاگتون بذارید:
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد