کودک خلاق

پارک حرم

1391/12/16 12:58
422 بازدید
اشتراک گذاری

عبادت


قلبعاشق امام رضا(علیه السلام) است؛ از همان یک سالگی اش توی حرم با هم بازی می کردیم؛ زیارت من هم فقط بازی کردن با سید و خوش گذشتن به او بود.

قلبتوی دارالحجه یک سراشیبی مخصوص ویلچری هاست برای این که سوار آسانسور بشوند؛ آن جا سرسره ی اختصاصی سید است که ماشین بازی و سرسره بازی و... می کند.

قلبآخرین باری که رفته بودیم می گفت:« مامانی، کاش این تیکه رو می کندیم و می بردیم خونه ی خودمون!»

قلبمامان وباباهای مهربون خاطره ی خوب و شیرین دوران کودکی خیلی مهمه؛ به امید روزی که خادم های حرم هایمان خدای نکرده به جای دعوا کردن بچه ها به آن ها اسباب بازی هدیه بدهند وبه آن ها بگویند:« به پارک حرم امامتون خوش آمدید.»

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماندگار
16 اسفند 91 13:25
سلام عجب جمله قشنگی بود این جمله: به امید روزی که خادم های حرم هایمان خدای نکرده به جای دعوا کردن بچه ها به آن ها اسباب بازی هدیه بدهند وبه آن ها بگویند:« به پارک حرم امامتون خوش آمدید.» لطفا این جمله رو بزرگ کنید به عنوان یه پیشنهاد خوب ، بزرگ و مطرحش کنید حتی لطفا توی یه پست جدا بیاریدش خیلی جمله مهم و پیشنهاد قشنگی بود تا حالا خادمها چندباری بچه من رو هم ناراحت کردند میشه روی این ایده و مطلب بیشتر مانور بدید، لطفاً ممنون
مامان حسین آقا
16 اسفند 91 20:35
سید مسیحا جان از وبلاگ زیبا ، هنرمندانه و خلاقت خیلی لذت بردم. اخلاق و ادب و سلیقه شما مایه خوشحالی مامان و باباست برخی از مطالب آموزنده وبلاگتو برای حسین آقا خوندم و اونم از عکس ها و مطالبت لذت برد. ممنون از فکر و ایده مامان سید مسیحا که در راه تربیت صحیح همیشه مطالب مفیدی داره
محمود از لبنان
16 اسفند 91 23:20
سلام خیلی وبلاگ جالبی دارید. برادرم معرفی کرد. خدا سید مسیحا را زیر سایه امام زمان برای شما نگه دارد. التماس دعا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد