کودک خلاق

سیبیل!

1391/12/19 8:43
246 بازدید
اشتراک گذاری

کودک

 پسرهامون را دختر بار می آوریم و دخترهامون را موجودات فضایی که اصلا روی کره زمین وجود ندارند.

خیلی دلم می خواهد مردانه بزرگ شود؛می داند وقتی گریه کند و حرف بزند هیچ کس صدایش را نمی شنود!

یک دفعه داشت غر می زد و لوس بازی در می آورد.

بهش گفتم:«مامانی مردونه حرف بزن،پسر گلم!»

او هم نامردی نکرد و شروع کرد به کلفت کردن صدایش، آن قدر صدایش کلفت شده بود که حس کردم همان جا سیبیل هایش هم در آمد!!خنده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماندگار
19 اسفند 91 10:56
سلام
انقد دلبسته سید مسیحا و شیرین کاریاش شدم که انگار پسر خودمه!!!
خدا حفظش کنه ایشالا
میبوسمش


سلام از محبت شما ممنونم و دوست دارم با شما بیشتر آشنا بشم و توی جشن های ما شرکت کنید وفرزندگلتون را بیارید راستی دختره یا
پسر؟اسمش چیه؟
سعید
20 اسفند 91 17:54
دوست من سلام داریم به عید نزدیک میشم با گذاشتن کد دعای تحویل سال نو وبلاگ خودتو آماده ی سال جدید کن. برای این کار عبارت "کد دعای تحویل سال نو" توی گوگل (google) سرچ کن اولین نتیجه SMA-2010 موفق باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد