کودک خلاق

سورتمه تهران!

1392/4/4 13:59
895 بازدید
اشتراک گذاری

چشمک توی این روز های قشنگ و پر از عید دلم می خواست یک پیشنهاد بدهم:

سورتمه تهران(واقع در:تجریش، دربند، انتهای خ اسد اللهی،انتهای خ حسینی) می تواند فضای شاد، سالم،خانوادگی و هیجان انگیزی را به ارمغان بیاورد،می گویید نه، آزمایش کنید!

چشمک رفته بودیم سورتمه سوار شویم.سید مسیحا اولین داوطلب و مشتاق ترین فرد بود.

چشمک سورتمه ها، اهرمی جهت کنترل سرعت داشتند،سید گفت:«میشه من سرعت رو کم و زیاد کنم و این دسته رو من بگیرم؟»

چشمکاز بالای کوه، کل تهران را دیدن و با سرعت و با شتاب به سمت پایین آمدن، بزرگترها را هم کمی ترسانده بود چه برسد به سید کوچولو!کلافه

چشمک حالا دیگر سید مسیحا می گفت:« اشکال نداره من این دسته رو نگیرم؟!!! و فقط تو بغلتون باشم، بابایی؟!!»

سورتمه1سورتمه2سورتمه3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماندگار
4 تیر 92 17:34
ما هم رفتيم؛ خيلي چسبيد البته براي بچه هاي كوچيك واقعاً ترسناكه....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد