کودک خلاق

راه حل!

1391/12/13 1:20
612 بازدید
اشتراک گذاری

خنده

هرروز یک دکوری طراحی می کند؛هال و پذیرایی خانه کلاَ محل اجرای تعزیه است.

هرچیزی می تواند در تزئینات دکور به کار رود؛این بار هم یک برگ خیلی بزرگ در خیابان.

می خواست برگ را با چسب نواری روی کاغذ دیواری بچسباند.بهش گفتیم:«این برگ خیلی سنگینه با این چسب نمی چسبه.»

سریع به داخل اتاق رفت با قیچی مخصوصش مشغول برش زدن و کوچک کردن برگ شد.

تقربیاَ چیزی از برگ نمانده بود ولی ته مانده برگ به راحتی به دیوار چسبید!!!!قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ماندگار
13 اسفند 91 13:22
سلام وبلاگ سيد مسيحا، هم آموزنده س و هم بامزه؛ من كه هر وقت حوصله‌م سر ميره بهش سر ميزنم؛ دم مامان سيد گرم من كه حيلي دلم ميخواست مثل مامان سيد، هم اين ذوق و سليقه رو داشتم، و هم اينقد ميتونستم براي بچه‌م وقت بذارم! وب‌لاگ شما به من دلگرمي ميده؛ اين دلگرمي رو گرمترش كنيد لطفاً. ممنونم ماندگار
مامان فرشته
8 آذر 92 12:32
وبلاگ جالبی بود تقریبا همه ی پست هاتون رو خوندم و با اجازه لینکتون کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد