کودک خلاق

سليقه سنجابکي!

1391/12/14 6:06
347 بازدید
اشتراک گذاری

سنجاب

امشب 11 تا عکس حيوانات گذاشتيم جلو سيد مسيحا؛ ميخواستيم هم سليقه جانورشناس کوچولو را بهتر بشناسيم و هم يادش بديم که وقتي در محدوديت قرار ميگيره، بايد بتونه سريع و صحيح، تصميم بگيره؛ مثلاً توي خريدکردن بلد باشه که يکي، دوتا چيزو ترجيح بده و از خير بقيه بگذره؛

کارمون، 3مرحله اي شد: مرحله اول، 4تا عکس کنار رفتن؛ توي مرحله دوم، 5تاي ديگه حذف شد و موند يه عکس سنجاب (همون عکس بالا) و يه عکس چندتا آقاخرس که در حال ماهيگيري بودن؛ اما سيد مسيحا، توي مرحله سوم، و تصميم نهايي، يه تصميم عجيب و جالب گرفت: گفت که اون يکي سنجابه رو هم بياريد جاي اين خرسا، تا اين يکي سنجابه تنها نمونه و با هم دوست بشن؛ بعدش هم اسم اين دوتا سنجاب رو گذاشت: دوبي” (Dobi) و آلي” (AAli)؛سنجاب2

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ماندگار
14 اسفند 91 10:19
خیلی خوبه که سلیقه بچه هامونو بدونیم
رنگ، گل، اسم، غذا، طعم و مزه، بازی و ورزش، کارتون، عکس و طرح، حیوانات، سرگرمی،و...
ایده جالبی بود
من برای بچه م سعی میکنم اجرا کنم
شمام لطفا بیشتر از ایده هاتون بذارین
برای من و کسایی که وبلاگ سیدمسیحا رو بهشون معرفی کردم، الهام بخشه
این وبلاگ یه جورایی شده وبلاگ آموزشی ما
ممنون

سرکارخانم ماندگار از این که این قدر ابراز محبت می کنید واقعا ممنونم من مطمئنا که شما یک مادر دلسوز، مهربان و دغدغه مند هستید.ان شاءالله همه بچه هامون عاقبت بخیر بشوند.
جشنواره بزرگ تولید کتابهای صوتی کودکان
14 اسفند 91 11:50
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت می شود درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و در اجرای این برنامه فرهنگی ما را یاری فرمائید.
طاهره
11 فروردین 92 1:51
سلام فعلا فقط میتونم بگم با یه وبلاگ پر ایده و خلاقیت آشنا شدم.. هنوز خیلی از پست ها رو نخوندم .. موفق باشین مامان سیدمسیحا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک خلاق می باشد